søndag 27. mai 2012

Plantet ute !

Da har jeg endelig fått plantet ute- som mange av dere andre så planter jeg også helst ut til 17 mai, men det var så kaldt i år- og vi skulle bort. Så da ble det en uke senere. Det er ikke så store forskjellen ennå, for plantene er jo fortsatt så små- men har blandet kukompost med jorda så da skal det vel få fart på seg ! Nyt dagen mine venner !!!


Nå må jeg snakke med disse Petuniane som er i kassene for å få de til å vokse fort, og det samme med den grå krukka ved klatreveggen. Har prøvd meg på å sette en New Dawn klatrerose i den krukka.


Denne Hagebenken har min handyman laget av gammel plank fra taket som før var på huset, som kom fra et annet hus som ble revet. Alle husene her i grenda har et navn og vårt er Sjøakaer- måtte selvsagt lage et skilt på det !


Synes også at det ville passe med en melkerampe da vi er nabo til en gård- uten kuer da , men likevel !!! Brangerud er grenda vår.


Denne Akileia ble med meg hjem fra Plantasjen her om dagen


Leo passer på og har oversikt. Her har jeg bestilt litt bredere platting, vil ha plass til noe å ha bena på- er god plassen i solnedgangen dette.


Epleblomter er jo bare så nydelig da !!!


Vi plantet 2 trær for 3 år siden- dette er det minste. Begynner å våkne til liv i urte- grønnsakskassene også


Carpe Diem

1 kommentar: