torsdag 11. oktober 2012

System

For de som kjenner meg så vil de nok være enige i at jeg liker å ha orden på sakene. Synes jeg er litt rar selv- men jeg liker faktisk å rydde og elsker systemer.  Nå skal dere få titte i kjøkken skuffene mine, men det blir nok den første og eneste gangen dere får lov til det !
 

Rart i grunn, for jeg er ikke veldig nøye på at stolene står helt rett ved bordet eller at pleddet er brettet sammen på sofaen, og jeg selv er jo "alltid" rotete på håret, selv om jeg prøver på at det skal være bra. Jeg er nok en veldig ryddig avslappa person !

 
Elsker krydderskuffen min. Enkelt og deilig å finne frem !


Nåvel....dere får ikke se alle, det blir nok litt kjedelig også, men nå vet dere dere hva jeg mener med systemet mitt ! Bak denne gardinen så står Kenwooden min. Det var enklere enn å sy et trekk og ha på den.

 
En fin dag til dere !
 
 
Klem Monica


 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar