søndag 28. juli 2013

Bloggferien er over

og slik er det på Sjøaker  nå om dagen
 

I år så har vi vært slappe med ugress luking- særlig i grusen. Har ikke lyst til å bruke noen sterke kjemikalier og dessuten så er går vel ugress under landstil ?  Om noen har noe tips så tar jeg de i mot med takk


Liker det godt når værpinnen går oppover- for da blir det nydelig vær


Liker godt erteblomster også


Slaraffenliv er i grunnen veldig sosialt og koselig



Sitteputene har sin plass under tak i tilfelle regn- men vi har hatt noen fine uker nå !


 
 
Takk for alle gratulasjonene jeg fikk på mitt forrige innlegg på at jeg hadde fylt år. I løpet av dagen så skal jeg ta meg en blogg runde og gleder meg til å titte innom mange av dere 
 
 
   Smil og klem   
Monica
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar