lørdag 16. november 2013

Vært på salg

Fikk tips om at Emilie serien holder på å bli solgt ut  med 30 % rabatt på Kremmerhuset
 
 
Var på Kremmerhuset på Strømmen storsenter jeg komplementerte samlingen min, med noen boller i forskjellige størrelser


Fra før så har jeg 12 tallerkener og store fat


Jeg forelsket meg i denne puta i tibetansk lam- Så myk og god.
Har ikke fortalt dere om det brune skinnet ennå- det er geiteskinn, det også fra Kremmerhuset. Gleder meg til å få stua klar så det kommer dit det skal være


 
Vi er ferdig med å male taket, vegger, peisen, vinduer og taklister i den innerste delen av stua. I dag skal vi dra av gulvet og forhåpentligvis legge gulv.

 
Det er absolutt lettest å pusse opp et tomt hus/rom- nå bor vi veldig trangt på den ene halve siden av huset, men det går seg til
 
God helg
 
Smil og klem
 
Monica

1 kommentar: