søndag 9. februar 2014

Ønsker dere en fin dag

og deler disse rosene med dere
 


Når jeg var på Smaksmessa her om dagen så fikk jeg inspirasjon til et vakkert pyntet midtsommerbord ute på langbordet på terrassen.
 Til det trenger jeg en del flasker av varierte modeller.
 
 
 Fikk med meg de her som er en god start til ideen jeg har sett for meg i mitt indre øye

 
Denne flaska er for stort for et lys- blanding av vanlig lys og kubbelys måtte det ha blitt. I følge mannen i huset er dette den beste Cognac ever !
Jeg kan jo ikke beholde etiketten så den måtte av.



Så for meg den som blomstervase- men nå tenker jeg at den blir super som vannkaraffel


 
Gleder meg til å pynte bord med disse


Våknet i dag med en koselig hilsen på facebook med link over til 
 
Ble veldig glad !


Ønsker dere alle en nydelig dag
 
Smil og klem
 
Monica

1 kommentar: