tirsdag 11. oktober 2011

Glassveranda

Vi har ganske stor terrasse, og en liten del av den har vi tak over. Det blåser godt igjennom der, så vi har funnet ut at det både kan være koselig og praktisk å få inn vinduer. Men de må være gamle ! Vi fant de.  Det første vi måtte begynne med var å kitte vinduene på nytt, skrape av gammel maling, pusse og male på nytt. Et glass måtte vi også bytte ut.



Vi byttet tak på hele huset våren 2009- og passet på allerede da og rette opp og legge ordentlig tak over der vi skal sette inn glass nå

                                      
Finn står og tenker over bestillingen min

                                   

                                     
 Da er det første gelenderet revet, og vi er i gang


Det skapet her fikk jeg av min mor i sommer, vi malte det med utendørsmaling og hang det opp. Så kom jeg på at hadde vært fint med en liten benk under, som Finn snekret til meg.



Flinke mannen min


1 kommentar: