mandag 23. desember 2013

Bordekking til Julaften

Da er bordet dekket for julemiddag
 

Prinsessa på 2 år skal få sitte på bordenden med en egen duk over den andre. Bare å kose seg så mye hun vil- lett å ta bort den etter middagen

 
Vi blir fem voksne og 2 barn



 
Har satt på akevitt glass til alle de voksne, men er nok bare et par stykker som skal ha. Det sies at Akevitt fordøyer julematen bedre. Jeg liker ikke alkohol i jula eller sammen med barn overhodet- så jeg står over. De som vil skal få- uansett så blir det svært lite og det er bra.


I 2014 så skal jeg lære meg 5 måter og brette servietter på- der har jeg mye å gå på


La likeså godt på en gammel planke fra huset- før det fikk ny utvendig panel. Huset har vært både rødt og lyseblått





 
Ønsker dere alle en riktig God Jul og glade fine dager
 
Juleklemmer
fra
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar