torsdag 19. desember 2013

Lykkelig eier av to herlige nydelige lammeskinn

På lørdag var det Julemarked på Grønnerud Gård på Eidskog. Vi tok turen din med en kombinert harrytur til Sverige.
Angrer ikke på det for der var det noe fint som jeg ønsket meg i julegave fra Finn
 
 
Hjertet begynte å banke for dette er virkelig et flott skinn. Det kommer fra Færøyene.
Det var skinn på Grønnerud Gård både fra sau og lam- det jeg får i julegave er lam. Det fineste mykeste langhårete og helt vidunderlige skinnet du kan tenke deg, tykt og godt.


Når vi kom hjem så måtte jeg bare se hvordan det passet på benken før det ble pakket inn. Vi skulle hatt to for å dekke hele egentlig, men var likevel lykkelig over dette ene nydelige lammeskinnet

 
Det var en svært god pris på de, 800 kr. De måler 135cm i høyde og 95 cm i bredde.


Jeg fikk vite om julemarkedet fordi jeg liker Grønnerud Gård på facebook.
Finn skulle sjekke om han også likte den siden når vi kom hjem. Det hadde han ikke fått med seg men la seg til som liker- og da så vi konkurransen-  det var trekning i morgen på nettopp et slikt skinn og vi meldte oss på så klart. Vi visste jo at dette er bra saker.

 
Lykken sto oss bi-Finn vant.
Hurra Hurra og Hurra !!!


Nå blir det godt å sitte på benken nå- fritt for å sitte der.
Smiler veldig bredt !!!
 
I min glede og iver over skinnet har jeg glemt å ta bort dukene.


Så Julenissen har alt vært her- og den Nissen er vi veldig glad i.
 
Takk

 
 
Til helga så snur sola og det blir lysere dager igjen og det blir godt med bedre fotolys igjen

 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar