fredag 21. juni 2013

Gjesterommet er klart for sommergjest

Gjestesenga har fått på seg sommersengetøyet
 

Elsker lukten av nyvasket tøy og tøyskyllemiddel, duft er i grunnen viktig syntes jeg. Det skal dufte rent


Har manglet et nattbord her inne, men her om dagen så fant jeg dette på en gruppe på face. Det har fått et par malingsstrøk. Hurra for maling

 
Det vokser villroser på enden av tomta vår- liker de godt jeg da, så plukket med noen inn. Krakken er min fra da jeg var ei lita jente ! altså i gamledager.


Det er gråvær ute og slikt lys som det er dumt å ta bilder i- men jeg klarte ikke å vente

 
Den gamle eventyrboka etter mormor eller morfar. Mormor har lest masse i den til meg- det er et så koselig minne


Kofferten har jeg kjøpt på et antikk marked og stolen er etter morfar. Det var liksom GO  stolen, men er ikke mye GO spør du meg- men nostalgisk det er den



Gjesterommet i skumringslys mens det regner ute


Gjester skal ikke trenge å ha vekkeklokke, men er  sikkert ok å vite hva klokka er sånn om gjesten våkner midt på natten- og finner ut at det er bare å sove lenger.



 
 
Smil og klem
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar