søndag 9. juni 2013

Koffert

For en stund siden så spurte moren min meg om jeg ville ha kofferten hun fikk til sin konfirmasjon i 1960. Jeg er mer på Vintage enn Retro men kunne ikke takke nei så klart. Men musikken som var på 1960 og veldig 1970- den digger jeg
 


Tenk denne kofferten rommet klær som vi hadde med oss på hytta. Ser på Saltkråkan om dagen og der også kommer de også med kofferten av samme type- og det er gode minner


Jeg kunne gjøre akkurat hva jeg ville med den- så da ble den svart
Har fått tak i noe som heter Narvesvarte. Men fikk vite om jeg fikk det på meg så fikk jeg det aldri av igjen- så derfor så gjorde jeg jobben ute. Med hansker, svamp, fille og søppelbøtte.
 
 

Måtte gå over to ganger- men det tørket fort så det var helt greit. Nå ligger den ensom her til den får selskap av flere.

 
 
 
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar