onsdag 21. august 2013

Strikka enda en Skappel genser

og barnebarn er livets dessert
 

I fjor høst så fikk jeg meg strikkepinner og garn for første gang på veldig mange år. Resultatet ble denne svarte Skappel genseren.

 
Den er så god så jeg strikket en rød en også, og nå en grå. Her er garnet jeg har brukt.


 I helga så ble jeg ferdig med den grå og samtidig skulle lille farmor jenta sove over- hun skulle nemlig bli storesøster


 
Her tar vi moro bilder av oss selv før barnehagen, og tilfeldigvis hadde jeg genseren på. Den er så praktisk !

 
Lillesøster prinsessen kom og hver gang jeg har sett henne har hun sovet. Føler meg så velsignet som har 2 vakre barnebarn.
 
 
 
 Har strikket 2 barnegensere også, men da i garn som tåler masse vask.


Den jeg har loer veldig, og jeg må nok gjøre med denne grå som de andre- putte den i fryseren. Når den er frosset tar jeg den ut og rister den godt, da raser det av den. Rister mange ganger under opptiningen og det hjelper veldig. Det går hardt utover klesbørsten så lønner seg med en fryserunde. Loer masse men så herlig god og myk.

 
 
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar