søndag 22. september 2013

Del 2

Av bilder som jeg ikke ville kaste i papirkurven ennå. Det mangler ikke på ting å blogge om men jeg rydder altså i bildene, hi hi !
 

Noen av dere har nok hørt det før, men jeg forteller det en gang til. Dette bordet og melkerampa er snekret sammen av planker som var på taket på huset da vi kjøpte det. Bytte rubb og stubb på hele taket var det første vi gjorde.


 Kunne jo ikke brenne opp disse. Så jeg løp rundt her mens plankene ble kastet ned fra taket og skulle "redde" de, og det klarte jeg jo med en del !


  
Blomster fra hagen i juli




 Dette servise kom moren min med. Det har vært mormor sitt - synes det er kjempekoselig


 Sukkerbøsse Munken er jeg vokst opp med hos mormor. Den  venter jeg på at skal havne hos meg en dag, at moren min ikke "liker" den lenger hi hi !
Jeg kommer alltid til å LIKE den


 Nå har jeg ryddet i alle bildene - herlig- liker jo å ha litt oversikt

 
 
Ønsker dere en strålende flott uke
 
Smil og klem Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar