onsdag 4. september 2013

Kobber og trender VS. Egersund Fayance

Sølv og alt som skinner og er blankt
 

Slik som denne bollen med Rognebær- det liker jeg. Blir aldri lei sølv og alt som blinker. Det aller aller beste er fattigmanns sølv

Har fått med meg at Kobber er høstens store trend. I kjeller`n står det 2 ved tønner og på kottet henger det en pose med diverse- så jeg tok det frem og har gått rundt huset noen ganger. Det passer ingen steder, jeg blir uvel ! Ser jo at det kan være så fint og hos mange er det helt perfekt. Hadde jeg hatt en gruve på kjøkkenet med rød murstein og tømmer mannspanel- Da skulle det ha passet.

Jeg klarer ikke å bruke det jeg har bare fordi det er en trend og nå henger det på kottet igjen, til en vakker dag da det kanskje passer et sted. Flaks for meg om ting som er "meg" blir en trend da kan jeg lett være med på den. Kan kun kjøre min egen stil - har tenkt at interiøret og hvordan vi har det i hjemmet vårt er jo en forlengelse av de som bor der. Kan sikkert analyseres masse på det av de som har peiling på slikt !



Hjertet mitt banker for det enkle, rene og som bærer merker etter et liv. Da passer det inn overalt hos meg


Som arvete fat. Jeg husker de sto i et innbygget skap på hytta og jeg elsket allerede da som ei lita jente og titte inn i skapet og studere alt det fine som var der. Rene lørdagskvelden- hi hi !


Den hylla her er ikke ferdig enda men under bearbeidelse. Se hva jeg kommer over tilfeldigvis på loppiser og slikt. Men alt har merker av liv over seg

 
 
Noe nytt er også greit- elsker blandingen av nytt og det gamle. Putt litt natur i det - så trives jeg !

Er du trendy ?
 
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar