søndag 15. april 2012

Hagemessa

I går var jeg på Hagemessa Lillestrømhttp://www.bygg.no/2012/04/87491.0 Det yret med mange glade mennesker der og mange flotte standPlantasjen hadde en hall for seg selv, med supre tilbud. Det ble gressklipper og kantlipper på oss.
Mange foreninger hadde også stand, blant annet Rose og Pelargonia foreningen. Fikk med noen små spede planter fra Pelargonia foreningen. Gleder meg til de vokser seg store og sterke !

Dette er Mårbacka- den er så nydelig synes jeg :)


Prins Nicolai og Appleblossom Rosebud


Dronning Ingrid

Legger ved en link om Pelargonia http://www.pelargonia.no/index.htm


Mens jeg var der på standen til Pelargonia foreningen så kjente jeg en god sitron lukt- det kom fra denne planten. Den måtte også bli med hjem, en sitron Pelargonia !


Er veldig glad i Hortensia også

Prøver oss på Plommetomater i år


Litt urter til kjøkkenbenken, Persille, Rosmarin og Oregano




I dag var planen å ta ut Georginene fra vinterdvalen i kjelleren og få de i jorda. Noen få er tatt inn for å drive de frem litt fortere. Men 8 grader ute, tror jeg kanskje venter litt jeg :)

God uke til dere !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar