lørdag 26. januar 2013

Gjesterommet

har fått ny farge både på vegger og gulv

Jeg sender samtidig inn gjesterommet til Franciskas vakre verden. Hun har en konkurranse gående og er man riktig heldig så får man et bilde med i den nye boka hennes. Se  Her
 
 
Koselig å ha den gamle eventyr boka som har vært morfar sin
 
 
Den brune stolen var det egentlig to av, en til mormor og en til morfar
 
 
 
Har brukt et overlaken både som gardin og pyntelaken
 
 
 
Den gamle krakken min fra da jeg var liten, nå er det barnebarnet mitt som kan sitte på den
 
 
 
Skal på jakt på et lite bord som kan stå inntil veggen og snu stolen
 
 
Jeg har alltid vært glad i å lese og noen kjære bøker måtte jeg ta vare på. Gleder meg til barnebarna mine er så store at de liker å bli lest noen sider Bobsey barna til. Hun er ett år nå og til sommeren  blir hun store søster 
 
 
 
 

Klem
 Monica

 
 
 

1 kommentar: