søndag 6. januar 2013

Lintøyskap

Det er så mye fint å finne på disse kjøp og salg gruppene på facebook. Her om dagen så var det et lintøyskap- akkurat slik som jeg liker. Det kan være fint på kontoret til Finn tenkte jeg
 


Da vi kom hjem så hadde ikke jeg tenkt på hvordan få det opp trappa til andre etasje? Vi har jo et på badet- jeg hadde jo glemt at det fikk vi opp ved hjelp av å sette det i skuffa på en traktor og løfte det opp på balkongen.



 Naboen kunne hjelpe oss igjen han- men jeg er jo "kjerring" da, så innen han kom så hadde jeg funnet en ny plass til skapet. Det ble kort vei- bare rett inn på kjøkkenet. Men det var jo etter at vi hadde bært det frem og tilbake og satt det fast i trappa og Finn var rimelig lei av alle mine påfunn. Men det var bare akkurat da ! sier vi...

 
Vegghylla ble løftet litt høyere og den brune kommoden som sto her har fått en ny plass


Trengte i grunnen det skapet her. Helt perfekt til å ha duker, stearinlys og slikt i- det er et lintøyskap ikke sant ! Så da har jo lindukene fått sitt perfekte oppbevaringssted


 Litt fra den andre siden av kjøkkenet - elsker morgenlyset  som kommer fra ene siden og aftens lyset fra den andre


 
 
Ønsker dere alle en fin søndag og  en ny flott uke !
Klem  fra Monica
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar