fredag 12. juli 2013

Sommer - bursdag og sommerkake

Den ellevte var det min dag og nå er jeg 46 år. Feiret den hjemme med min nærmeste familie- helt perfekt !
 

 
Skyfri himmel og vindstille
 


Jeg er heldig som har bursdag midt på sommeren- har nesten alltid nydelig vær


 
Lagde en variant av Verdens Beste kaka. Den er det oppskrift på HER !
Men her har jeg brukt 2 eggehviter ekstra for ekstra marengs og et super tynt lag med jordbær syltetøy inne i kaka sammen med vaniljekrem. Vanlig krem på toppen med bær og mandelflarn.
Den var supergod- syntes i hvert fall jeg


Av ren nysgjerrighet så bakte jeg også en Frasier fra oppskriften på Hele Norge Baker. Den skal ikke gjentas- var ikke vond men langt fra god heller. Men vi er alle forskjellige, heldigvis 



 
 
Blir mindre blogging på meg nå midt på sommeren- men stikker innom i ny og ne og kommer tilbake for fullt om en stund.
 
Ha det så fint så lenge og nyt sommerdagene
 
Smil og klem   
Monica

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar