søndag 27. oktober 2013

Storvask på soverommet

Må til av og til og i går var dagen
 

For ganske mange år siden så kjøpte jeg disse sengene i en møbelbutikk i Strømstad. Det var et godt kjøp og vil ikke bytte de ut



Men nå var det på tide å skifte ut overmadrassen og valgte en som kan puste. Ja noen madrasser kan det, hi hi ! For hygienen og enkelthets skyld så kjøpte jeg med en madrassbeskytter. Fester bare strikkene under hvert hjørne på madrassen så ligger det stabilt og er enkelt å ta av og vaske



Både dyner og puter gikk i vaskemaskinen og tørketrommelen


Brukte 2 slike baller som jeg har kjøpt på Clas Ohlson i trommelen og putene ble fluffy og fine. Nå har jeg hørt at det optimale er visst tre baller- slike eller tennisballer

 
Var så godt å legge seg i går kveld etter dagens innsats

 
Hver cm av rommet ble skrubbet og vasket, i grunnen veldig kjedelig men veldig godt når det er gjort

 
Fikk lyst til å ta på dette sengetøyet selv om det er litt juleaktig med rødt og hvitt. Er jo litt tidlig ennå med jul syntes nå jeg. Er så godt og mykt med flanell

 
 
Ønsker dere en fin dag og strålende uke
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar