søndag 6. juli 2014

Er det ikke typisk da

 
At det ene fører det andre med seg....
 
 

Jeg vant Give awayen hos
 
Som har vært på Kremmerhuset å handlet -
det var så nydelig pakket inn og verdens koseligste ord på kortet.

Tusen takk Ingvild- Christin  !


Jeg har tenkt på det å tilføre litt mer lyseblått her hjemme i puter, rammer og slikt så det var jo som bestilt. I tankene mine så hadde jeg allerede plassert rammen.
 Men så hadde det seg sånn at jeg begynte å vandre rundt i huset med denne rammen- og plutselig så sto jeg der med tommestokk !  

 
 
Og inn på Ikea sine sider for å sjekke mål- og ja, plassen jeg har er 1,79 og 2 seter Ekorp er 1,79- er det meningen da eller !
 


  Tanken nå er å ha en sofa tvert i mot- det er da praktisk.
Over sofaen et stykke opp på veggen kan Finn snekre en hylle som billedrammen kan være sammen med andre bilder.
Denne kroken er på kjøkkenet.
 
Det var med spennende stemme jeg spurte svigerdatteren og sønn min om de vil ha det lintøyskapet og hylla ?
Nå har vi plassert det med tankene der hos de og noe annet de har må da flyttes, og nå går de rundt med tommestokken ! 
 Hi hi- hadde jeg ikke vunnet den ramma, så hadde de sluppet det.


 
Skulle hatt større hus for liker skapet og hylla godt- men godt det blir innen familien , for hvem vet om 20 år så er farmor sine småjenter blitt store og kanskje de liker landstil og disse møblene er like fine da.
 
 
Sommerklemmer fra
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar