fredag 5. oktober 2012

Roser på kjøkkenet

I går kom Handymannen hjem med Roser ! Han synes det passet bra ettersom jeg endelig har fått mitt hvite kjøkken og at barnebarnet vårt fylte sitt første år.
 

Trodde i grunn at han hadde tatt feil av datoen- vi møtte hverandre nemlig for 8 år siden den 20 denne måneden ...


Men det hadde han ikke, han bare rett og slett elsker meg og jeg elsker han !!!!!!!!!!


For størst av alt er Kjærligheten


 Fiskekassa som jeg fant på et marked i sommer

 
Trauet fikk jeg av søsteren min, hun skulle kaste det...men vi limte litt vi- så fungerer det en stund til. Satte tilfeldig noen kokebøker i det, men tror de skal få stå der en stund til.
I dag skal jeg hente tallerkenhylla og da er alt på plass.
 
Ønsker dere en herlig helg  !!!
 
 
Klem Monica
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar