fredag 7. februar 2014

Smaksmessa på Lillestrøm

Har vært denne uken.
Det er en fagmesse hvor alt av mat og drikke presenteres for deg som jobber innen HoReCa, KBS, convenience, uteliv, dagligvare og storhusholdning. 
 
Norges Varemesse har mange flotte messer i løpet av året. 

 
Smak 2014 er delt inn i områdene Mat & drikke, Utstyr, Interiør & design og Øl,vin & brennevin.


Fikk med disse knekkebrødene og tangsaltet, helt ny smak for meg. Liker det veldig godt.
Det samme med Sørlandspølsa- nå skal jeg mase på den nærmeste kjøpmannen om å ta den inn igjen- den er helt super god.  Godt bitt (vil si ikke seig), og bra pris.

 
Vi smakte og vi smakte og jammen så ble det "noen" is også. Det var mange leverandører men på topp tre så er Kulinaris, Hennig Olsen og Møvenpick som nr 1.


Lerum kommer med 2 nye smaker i sin Zeroh saft serie. Sweet Grapefruit&Guava og Villbringebær. Begge veldig gode og omtrent 0 kalorier.


Det var NM i alt fra som her på bilde Konditorkunst, Borddekking, pizzabaking osv.


 Vi smakte og smakte



Morsomt å se franske konditorer i arbeid


Kokkelandslaget laget vakre og gode kanapeer



Øl,vin & brennevin var delt opp for seg selv med egen inngang. Her inne var det høy stemning- jeg var med for å være sjåfør. Det er mye godt alkoholfritt - som Vår, Balholm og Ringi.


 Mye fint interiør var det også

 
Jeg var her sammen med Finn og han er ganske så interessert i Whisky- så vi gikk på et seminar. Syntes det er moro å lukte og teste om jeg har noen peiling.

 
 

Ønsker dere en nydelig helg !


Smil og klem

Monica


1 kommentar: