fredag 28. februar 2014

Nytt strikkeprosjekt

er på gang nå
 
Hva skjuler det seg i strikkeprosjekt kassa
 
 
Jeg har øvd meg nå i snart 2 år.
 Det har blitt noen Skappel gensere og luer. Nå er det tid for å gå et steg opp og jeg utfordrer meg selv med dette
 
 
Sitter i sofakroken og leser oppskrift og prøver å huske hva dama på Husfliden sa. Hun forklarte meg og viste meg hvordan et kast er og ta av et kast. Har aldri gjort det før jeg, hi hi !
Der var god service det
 
 
Hva det skal bli vil jeg ikke røpe ennå- må jo se selv hvordan det går først!
Men når jeg er Foa til to små prinsesser så er det moro å få til noe - så det var vel et godt hint !
 
 
Den kassa er perfekt til slike prosjekt.
 En gammel tomat kasse fra Gartnerhallen.
 
 
Ønsker dere en strålende flott helg
 
Smil og klem
 
Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar