torsdag 7. august 2014

Kjøkkenkroken

Var slik
 

Nå er den slik.
Vant den blå bilderammen på en give away og den satte i gang hele ideen om å bytte ut lintøyskapet og hylla med en to seter Ektorp og lage en bildevegg.


Putene er fra (venstre mot høyre)
 Home & Cottage, Mille Moi og Ib Laursen



Det var da rart at sofaene passet på centimeteren- på begge veggene, var nok meningen !


Her er det og blir det bilder av mine aller kjæreste


Finn bygde hylle



Det er en god krok å være i- og av og til er jeg å finne rett ut på 2 seteren.
 Mine 177 cm passer perfekt med hodet på det ene armlenet og bena på det andre


Lampa fikk jeg i julegave en gang- den er handlet på Bohus

 
Vanskelig å vite akkurat hvordan vi skulle henge den for vinduet er ikke midt på veggen- hvorfor i all verden er det ikke plassert på midten


Teppe eller ikke teppe under bordet ?
Grunnen til at det er der nå er at Leo hunden vår liker å ligge under bordet- og han liker teppe.


Det er vannbåren varme i gulvet- så når det er kjølig ute så er det godt å lunt og gå på.
Hylla over tre seteren er etter mormor og morfar.

 
 
Velkommen til nye følgere og takk til alle som titter innom meg- det er så koselig !
 
 
Smil og klem
 
Monica
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar