søndag 15. september 2013

Innhøsting og glassverandaen

Har stått i fokus i dag
 

Snakk om kortreiste poteter og gulerøtter
 
 
Sådde Ringblomstfrø samtidig som jeg satte potetene i mai- gjør seg med litt blomstrer sammen med alt det visne potetgresset


Samtidig så tok jeg noen never med fuglemat/solsikkefrø og bare strødde litt rundt tomta for å se om det ble noe ut av det. Det gjorde det !

 
Inne på glassverandaen så er alle puter vasket og nytt trekk på benken


Finn har snekret en dør - vi hadde en "gardin" der før, men det blir bedre med dør. Han synes den ble alt for skjev, men jeg har bestilt den sånn. Hi hi! Det MÅ ikke være for perfekt- det er ikke meg

 
Noen Pelliser er klippet ned og er satt i kjeller`n på overvintring. Pottene får hvile seg på hylla her i vinter


Hang opp en lysslynge i vinduet- er koselig når det er mørkt ute

 
Noen Pelliser er det fremdeles- hadde ikke hjertet til å kutte de ned ennå de som er finest

 
Ser dere veldig godt etter så ser dere litt av innsjøen mellom trærne. Nå er det bestemt at naboen skal hogge ned en del av trærne så sjøgløttet blir større- gleder meg !

 
Det er ikke helt vinterklart ennå, men vi har begynt så smått å flytte på ting

 
 
Ønsker dere en flott uke
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar