mandag 3. mars 2014

Trenger hvitt, grønt og et snev av lilla

I fjor på denne tiden så trengte jeg orange- nå er det grønt og hvitt
 

For ett år siden så ble det handlet både orange blomster og en orange jakke som jeg har brukt mye.


Jeg skal ikke handle meg grønn jakke men grønne planter med hvitt var godt å få inn i huset.
 De blomstene her kan plantes ut så jeg har begynt hagesesongen, hihi !


Kan telle de soltimene som har vært i år på to hender- nei jeg tror det holder med en hånd. Er litt lei tåke, regn og grå vær. Det positive er at det er ingen tele i jorda så blomstene  får trukket nok vann. Bare de ikke drukner da.
Satser på at det går veldig bra.

 
Jeg venter på sola og Leo venter på tur


All snøen har vært borte et par uker nå. men i natt så la det seg et tynt slush lag.
 Nå til kvelden er det borte igjen.


Brudeslør holder seg lenge, de er nesten like fine når de tørker som de er friske


Når det er vår så må jeg ha minst en Ranunkel- syntes de er så skjønne

 
Velkommen Vår
 
 
Ønsker dere en fin uke
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar