onsdag 12. mars 2014

Slagbenken har fått sin plass

Under vinduet i spisestuen
Den er sånn ca 100 år gammel
 

Det var den benken som vi var å hentet hos Johansdiversehandel  på lørdag. Facebooksiden finner dere her HER 


Den har fått et nytt strøk med hvit maling. Vi har brukt  Lady Supreme halvblank for tre og panel.


 Jeg skulle friske opp strikkingen min igjen for et par år tilbake og strikket litt vrangt, litt rett, litt perle og slikt uten tanke på at det skulle passe noe sted. Det passer perfekt til benken i størrelsen og alt-  Så moro !
Ikke visste jeg at det teppe var til denne benken.  
 

Kommer til å forandre både puter og tepper mange ganger, men nå er det fint å se de nydelige utskjæringene i ryggen.

 
 
Denne kommer jeg aldri til å ville kvitte meg med !
 
Smil og klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar